New York, the city that never sleeps.....nou ik ook niet

26 november 2017 - Vlissingen, Nederland

IMG_20171125_162713 Zondag 26 november

Nog drie nachten slapen en dan ga ik naar the Big Apple.
In het kader van, nog nooit gevlogen, ook maar direct een serieuze vlucht over de Atlantische Oceaan!

Enthousiast geraakt door de Nederlandse tourguide en CAS-vriend Bruno van der Hoek, was het om meerdere redenen een goed idee om te boeken. Met geleende koffers en rugtassen voor het eerst echt 'alleen' op vakantie (als je het reisgezelschap van 16 man niet meerekent).

Heb mijn ruim-koffer en handbagage dus al tig keer in- en uitgepakt, krijg tips over do's and don'ts en ik check meerdere keren per dag de weersites.

Thanks giving is geweest, black Friday ook dus de sfeer in de stad zou Christmas shopping moeten zijn. We gaan het zien, heb er enorm veel zin in. Alleen de vliegreis is wel een dingetje.......best wel een groot ding(etje).

Dinsdag 28 november

De kriebels beginnen nu echt wel te komen, boardingpass zojuist gedownload en 2x uitgeprint voor het geval m'n telefoon net op het moment van inchecken uitvalt. Het zal allemaal wel te overdreven zijn maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar haha!

De paklijst app via Google Keep is zo goed als afgevinkt, 2 wekkers gezet (alsof ik kan slapen vanavond) en reiskleding klaargelegd.

Nog snel even de kledingmaten van Nova en Jade opgeschreven want er moeten natuurlijk wel echte Newyorkse hoodies etc mee terug naar Nederland!

Hoe dan ook, morgen begint het avontuur!

1. René Nagelkerke:
    28 november 2017
    Je bent goed voorbereid hoor Marc! Momenteel geen files tussen Zaventem en New York! Vannacht vlieg je nog niet dus slaap lekker!
  2. Boukje:
    29 november 2017
    En mij breng je met alle gemak naar Schiphol en zelf vind je de vlucht nogal een dingetje hahahaha lekker ding! Veel plezier en geniet ervan!!! X
  3. Joan:
    Yeaah!!! Have dun bro!! Ik vind je heeel stoer!! Xxxx